سبد خرید شما خالی است!
خوش آمدید هم اکنون می توانید وارد حساب خود شوید و یا حساب جدید باز نمایید.

رویه‌های بازگرداندن کالا

رویه‌های بازگرداندن کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های هایتک مارکت بوده است و هایتک مارکت در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارائه شده در وب سایت هایتک مارکت، کلیه محصولات از نظر فیزیکی سالم بوده و قبل از ارسال توسط کارشناسان بخش فنی بررسی می شود و سلامت فیزیکی آنها تائید می گردد . همچنین اقلامی که به عنوان هدیه‌ از طرف هایتک مارکت همراه سفارش ارسال و در فاکتور فروش با مبلغ صفر ریال درج شده‌اند، مشمول 3 روز ضمانت تعویض نیستند برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند (لیست محصولات را از بخش گارانتی مشاهده بفرمائید) ، هایتک مارکت 3 روز فرصت برای بازگشت درنظر گرفته است.

 

شرایط بازگرداندن کالا

استفاده از 3 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

 

اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.

اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 3 روز کاری پس از دریافت کالا، به هایتک مارکت اطلاع داده شود.
این سرویس اشکال‏‏‌های فنی  و ظاهری ( شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود ، استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابجایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، کاربرد غیر معمول، نگهداری و استفاده‌ی غیر و متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنمای کالا ) را شامل نمی‌شود.

 

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

وجود مغایرت، باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش هایتک مارکت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود ندارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بسته بندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.

 

اگر کالای خریداری شده، آسیب دیدگی یا ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد.

 آسیب‏‏ یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش هایتک مارکت از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

 

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود.

اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریع‏‌تر به واحد پیگیری سفارشات هایتک مارکت (شماره تلفن 66762821-021) اطلاع داده شود.

اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 3 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در این حالت، برگرداندن کالا پس از تایید کارشناس خدمات پس از فروش، تنها در صورتی امکان‌پذیر است که در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد،از آن استفاده نشده باشد، و به همراه همه ملزومات و اقلام همراه آن، ارسال شود. همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه همراه آن نیز الزامی است

لطفاً توجه داشته باشید که هرگونه تغییر در شرایط اولیه کالا، حتی در بسته بندی امکان استفاده از این سرویس را از بین خواهد برد.

 

اگر در اثر حمل و نقل، آسیب دیدگی ایجاد شده باشد.

آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی 72 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش هایتک مارکت اطلاع داده شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‏‏‌های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است .

در صورتی که آسیب‏‌، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری می‏‌تواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به هایتک مارکت بازگردانده شود.

 

کالا را چطور ارسال کنید؟

لطفاً قبل از هر اقدامی  با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش هایتک مارکت جداً، خودداری کنید.

برای ارسال، باید کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل – ریموت – باطری – دفترچه راهنما – کارت گارانتی و غیره ، قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.

برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید).

فاکتور همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل را بنویسید. اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.

اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با هایتک مارکت تماس بگیرید.

در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید. لازم به ذکر است که هزینه های بازگرداندن کالا به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد.

کالای خریداری شده را داخل پاکت یا کارتن جداگانه‌ای قرار دهید و از نوشتن آدرس یا هر مورد دیگری روی بسته یا جعبه اصلی خودداری کنید.

بسته خود را به آدرس استان تهران شهر تهران خیابان جمهوری بین پل حافظ و سی تیر  پاساژ امجد طبقه چهارم پلاک 1/5 خدمات پس از فروش  ارسال کنید.

پس از رسیدن و دریافت کالا توسط خدمات پس از فروش، روند رسیدگی به درخواست مشتری چگونه خواهد بود؟

کارشناسان خدمات پس از فروش هایتک مارکت ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب دیدگی  توسط کارشناسان هایتک مارکت تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ هایتک مارکت بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی ( مبلغ درج شده در فاکتور ) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود. برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، هایتک مارکت تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند.

اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و هایتک مارکت در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته وفقط تعهد بازپرداخت وجه کالا  درج شده در فاکتور به مشتری را می‌پذیرد.

 پس از دریافت و پذیرش کالا توسط هایتک مارکت، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 48 تا 72 ساعت کاری زمان خواهد برد.

کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها و رویه‌های ابلاغ شده توسط  شرکت‌های تولید کننده و یا نمایندگی‌های مجاز محصولات و کالاهای ارائه شده در سایت هایتک مارکت هستند، لذا علیرغم تصور آن‌که تست کالا (حتی برای ایرادهای خیلی آشکار) می‌تواند خیلی سریع انجام شود، ولی در عمل رعایت رویه‌های تست زمان‌بر است و در مواردی نیاز به هماهنگی با نمایندگی‌های مجاز آن کالا دارد. به همین علت زمان اعلام نظر کارشناسی برای تعویض کالا 48 الی 72 ساعت در نظر گرفته شده است، ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاه ترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.  

از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش هایتک مارکت است.

 

درخواست خود را چطور به خدمات پس از فروش اطلاع دهید؟

با شماره تلفن 66762821- (021)  یا 09125138330 فقط در ساعت کاری (شنبه تا چهارشنبه 9:30 الی 17:30 و پنجشنبه 9:30 الی 14)خدمات پس از فروش  تماس بگیرید.

و یا پیام خود را در صفحه "تماس با ما" برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.

 

Back to Top
Loading...